Viering live bekijken (via YouTube)

U kunt op donderdag om 9:00 uur en op zondag om 09:30 uur meevieren vanuit de Mariakerk in Didam via onze livestream.

Ongeveer vijf minuten voor aanvang van de viering start de uitzending vanaf ons YouTube kanaal. Op dit kanaal zijn altijd eerdere vieringen beschikbaar, maar tijdens een live uitzending staat bovenaan de pagina een video met rechts onderin het volgende icoon: Icoon van livestream op YouTube

Ziet u geen live-viering klaarstaan als u op bovenstaande knop geklikt heeft, terwijl er wel één zou moeten zijn? Ga dan terug naar deze pagina, en probeer het na een minuutje nog een keer.

Problemen met de livestream?

Heeft u problemen met het kijken of vinden van onze livestreams? We horen graag van u. U kunt ons een bericht sturen via het contactformulier. U helpt ons als u daarbij omschrijft wat u doet en waar het vervolgens niet gaat zoals verwacht. U kunt ook een mail sturen naar webredactie@parochiegabriel.nl, of bellen met het secretariaat in uw geloofskern.

Vieringen terugkijken

Wilt u vieringen terug kijken, dan kijkt u ook op ons YouTube kanaal: https://www.youtube.com/c/ParochieHGabriel.

Gebedsintenties

Gebedsintenties worden tijdens de eucharistieviering per geloofskern voorgelezen.

Wilt u een gebedsintentie aanvragen of wilt u meer informatie kijkt u dan op de pagina gebedsintenties.

Parochie H. Gabriël