Beste jongeren en tieners,

Sinds de zomer van 2018 is Impulz de gezamenlijke katholieke jongerengroep van de parochies H. Gabriël en Maria-Laetitia. De oorsprong van Impulz ligt in 2012, toen er tijdens een Lourdesbedevaart spontaan een groep enthousiaste jongeren en tieners ontstond.

Impulz wil – over grenzen heen – een ontmoetingsplaats zijn voor jongeren van zo’n 16 tot 30 jaar, waar zij regelmatig samen kunnen komen om deel te nemen aan leuke activiteiten die meer inhoud hebben dan alleen maar vermaak!

We gaan op bedevaart, zetten ons in voor de minder bedeelden, eenzamen en vluchtelingen, houden themabijeenkomsten en nemen deel aan de activiteiten van het jongerenpastoraat van ons bisdom. Het is een groep van, met en voor jongeren, waar saamhorigheid voorop staat.

Je mag zijn wie je bent! Nieuwsgierig geworden? Neem contact op met:

Edwin Buijs (contactpersoon Impulz namens de Parochie H. Gabriël)
Marcel Jansen (contactpersoon Impulz namens de Parochie Maria-Laetitia)

Neem ook een kijkje op de facebookpagina of word lid van onze besloten facebookgroep!

We hopen jullie snel te mogen ontmoeten!

Mogelijk ook interessant voor u:
vr 19

Wehl Vervalt.

19 april - 09:00
vr 19

Loil

19 april - 09:00
za 20

’s-Heerenberg

20 april - 19:00
zo 21

Didam

21 april - 09:30
zo 21

Beek

21 april - 11:00

Taizeviering

Op zondagavond 21 april om 19.00u wordt er een Taizeviering gehouden in de protestantse kerk in Didam.

Parochie H. Gabriël